TUTA

Idõ  8 óra 2 perc

Koordináták 8846

Uploaded 2013. október 19.

Recorded október 2013

közel Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Ruta llarga amb trams d'asfalt i pista.La qualifico de Díficil per la llargada i el temps emprat en fer-la.Hi han trams complicats(pedres soltes,escalons grans...) a la pista de Sant Martí Sacalm a Sant Joan de Fàbregues.M'he desviat de la ruta per anar a veure l'ermita de Sant Joan de Fàbregues i fer fotos als cingles,ja ho veureu al track.Si no voleu anar-hi a l'ermita, quan s'acaba la pista i comença la carretera enportlanada que puja cap a Rupit, en comptes de girar a la dreta heu d'anar a l'esquerra.He esmorzat al local social de Sant Martí Sacalm, la ruta és llarga i es necessita agafar forçes.L'horari és de 9 a 14 només dissabtes i diumenges,entre setmana és tancat.Llocs de pas: Sortida Girona, Sant Gregori,Constantins,Sant Julià del LLor,Bonmatí,Amer,Sant Martí Sacalm,Sant Joan de Fàbregues,Presa SAU,Presa Susqueda,El Pasteral,La Cellera de Ter,Anglès,Bescanó,Deveses Salt. IBP=149.