Jordi 81

Idõ  4 óra 2 perc

Koordináták 1784

Uploaded 2013. augusztus 29.

Recorded augusztus 2013

-2 m

közel Camp dels Pilans, Catalunya (España)

Part de la ruta Pirinexus (tram de L'Escala fins Empuriabrava i tornar)

Comencem la ruta al pàrking del Lidl i molt a prop enllacem ja amb la Pirinexus, els primers kms. es fan pel carril bici que voreja la platja (passem just pel costat de les ruïnes d’Empúries). Un cop deixem L'Escala comença la pista de sorra en direcció L'Armentera, travessem el poble i continuem fins St Pere Pescador. Arribant al punt d’informació pujem per travessar el pont i creuem el poble.
Continuem per asfalt primer i pista després; pels camps de la banda esquerra dels Aiguamolls de l’Empordà fins arribar a Castelló d’Empúries. Un cop allà trobem el desviament per seguir amb la Pirinexus (esquerra) o Empuriabrava (dreta) a uns 4,4kms. Escollim l’ultima opció i enllacem amb el Camí Natural de la Muga, un tram molt recte, ample i planer que segueix el riu en paral.lel fins arribar al mar (molt recomanable!), ens deixarà just a l’inici del passeig marítim.

En resum: Ruta molt plana sense cap dificultat. Bona senyalització. En els trams no asfaltats, la sorra/grava és molt fina i s’enfonsa una mica la roda; es pot circular perfectament però costa anar a velocitats altes. Compte si feu la ruta a l’estiu perquè no trobareu ni una puta ombra!!!

El Garmin diu: 53,64kms Temps pedalant: 2h56m (apretan a la tornada perquè va ploure i no hi ha zones d’aixopluc).

5 hozzászólás

• Fénykép Alson

Alson 2013.09.17.

esta guapa la ruta pirinexus, ara ja esta operativa en tot el recorregut, jo he fet el tram de sant joan de les abadesses fins a sant pau de seguries i es bastant dura almenys en aquell tram.

• Fénykép campingpuntamila

campingpuntamila 2014.09.12.

EXCELENTE RUTA!!

• Fénykép TondeR

TondeR 2017.07.07.

I take this route every year during my vacation in Empuriabrava in the opposite direction from Empuriabrava to l'Escala and back

• joan camps 2018.10.23.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

Una ruta molt bonica i fàcil de fer....és pot gaudir uns una part de l Empordà molt maca.

• Fénykép Tachepate76

Tachepate76 2019.06.01.

merci pour ce partage , je compte faire ce parcours vers la mi-juin pour commencer l'échauffement.