Idõ  egy óra 41 perc

Koordináták 478

Uploaded 2017. augusztus 8.

Recorded augusztus 2017

-12 m
5,5

közel l'Eucaliptus, Catalunya (España)

Sortim del Camping Eucaliptus cap a la platja dels Eucaliptus ho fem d’hora per veure sortir el sol des de la platja i començar a pedalar amb les primeres llums del dia, l’entorn a aquesta hora es salvatge, mar, platja i dunes fins on t’allarga la vista, sembla que estiguis a milers de quilometres de la civilització.

De la platja retornem al camí de sorra que va entre les dunes, amb el mar a mà esquerra, i pedalem pel terreny planer fins que un canal que ve de la Tancada ens barra el pas, ens desviem una mica a la dreta passant per un pont que hi ha al costat d’una estació de bombeig, el camí ens retorna al camí que havíem deixat, i que tira recte fins on es perd de vista.

El sol va pujant i també la temperatura, arribem a la platja de l’Aluet que ens queda a l’esquerra i a la dreta el moll del Trabucador amb la badia dels Alfacs, amb Sant Carles de la Rapita la’tre cantó, a partir d’aquí anirem avançant per la Barra del Trabucador, entre les dues aigües. El camí es planer, de sorra, força compacte tot i que podem trobar algun tros tou degut a l’humitat, però en general es de bon fer.

Arribem al inici de la punta de la Banya, a partir d’aquí no esta permès passar ja que es una Reserva Natural Parcial, a la dreta marxa el camí cap a les salines de la Trinitat, que te l’accés reservat als treballadors, a l’esquerra podem anar fins al mar. Per retornar al punt d’inici, la Platja dels Eucaliptus desfarem el camí.

5 hozzászólás

• Fénykép gatasisi

gatasisi 2017.08.09.

Una ruta fàcil, planera i relaxant, amb aigua per banda, entre la platja i la badia dels Alfacs.

• Fénykép totof

totof 2017.08.19.

Limonium vulgare és una espècie de planta herbàcia perenne, de port petit (uns 30-70 cm), de la família de les plumbaginàcies. En algunes llengües se la coneix com a "Lavanda de mar"" per la creença en les seves propietats medicinals.
    Text tret de la Viquipèdia i que està sota la llicencia http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/ https://ca.wikiloc.com/rutes-btt/platja-dels-eucaliptus-barra-del-trabucador-punta-de-la-banya-19052413/photo-11976114

• Fénykép salva007

salva007 2018.03.09.

Ruta fàcil i no massa llarga fins a la Punta de la Banya. A causa de les pluges passades la sorra estava força molla i tova i és var fer treballar una miqueta més del que esperaven. Però anant veient ocells i fen fotos, vam passar una bona estoneta.

• Fénykép totof

totof 2018.03.09.

Hola salva007, me'n alegro de que t'hagi agradat la ruta, gràcies per comentar-la i valorar-la.