Koordináták 1269

Uploaded 2014. április 24.

6,1

Megtekintve 2027 alkalommal, letöltve 45 alkalommal

közel Rocafort, Catalunya (España)

Ruta enoturística del Bages, volta circular que us portarà a conèixer un patrimoni únic a Catalunya, les tines a peu de vinya. Aquestes construccions van ser construïdes a l'època de màxima esplendor de la vinya al Bages. Gaudireu a més de tot el paisatge de construccions amb pedra seca, marges, parets i barraques de vinya.
Sortim de Rocafort, agafarem un carrer a la dreta, que tot pujant ens portarà fins a les Grauetes, on agafarem un corriol, que ens durà a la vall del Flequer. Després de passar per les tines de la casa del Flequer, agafarem un camí a l'esquerra, que ens durà a la carena de Puig Gili (no s'arriba al cim), on prendrem un corriol a ma dreta, que tot carenejant ens durà cap al Pont de Vilomara.
Just a la rotonda d'entrada al poble, prendrem un camí a la dreta, que ens durà passant per can Rubiralta, cap a la riera de Mura. Agafarem el camí que voreja la riera, que ens portarà de tornada cap a Rocafort.

Trams de senders, pràcticament tots ciclables i no massa tècnics.

Tines de la Casa del Flequer

Tina solitària

Tina Transformada

Ruins

Tina de la resclosa del ventaiol

Tina de la Solana de les Generes

Tines del camí de St Esteve

Aquestes tines, les podreu veure a uns 200mts a la dreta del camí. A uns 400 mts de la tina de la resclosa del Ventaiol.

Tines de la casa de St Esteve

kút

Font

• Fénykép Avifont

Avifont 2016.04.20.

Avui he fet part d'aquesta ruta, concretament el tram que va Rocafort al Pont de Vilomara.
    A favor de l'autor del track he de dir que està molt ben fet i es pot seguir amb facilitat.
    En contra, una bona part dels senders, son molt tècnics hi alguna una baixada i alguna pujada molt fortes, dubto que l'autor les fes a cavall de la bici.
    En qualsevol cas, penso que son més indicats per les motos que per la bici.