Letöltés

2014. október 21.

október 2014

4 hozzászólás

közel Camprodon, Catalunya (España)

ITINERARI :
SORTIDA DE CAMPRODON , AGAFEM EL CAMI RAL DE CAMPRODON A SANT PAU DE SEGURIES , EL SEGUIM I AL ARRIBAR A LA CRUILLA DEL SANTUARI DEL REMEI, EL DEIXEM I ENS DESVIEM A L'ESQUERRA PER PUJAR AL COLL DEL SITJAR, UN COP ARRIBATS, SEGUIM LA PISTA DE RESCLUSANYS , PASSEM PEL COLL DE LA BAU, EL COLL D'ARRENCAFELS I LA FALDA DEL PUIG OU, FINS ARRIBAR AL PORTELL DE LES ROQUES, AQUI GIREM A L'ESQUERRA DE BAIXADA, PASSEM PEL COSTAT DE LA MASIA DEL PLA DE L'ARÇ, CONTINUEM BAIXANT, SEMPRE PER PISTA PER UNES FAGEDES MAGNIFIQUES ARRIBEM A LA MASIA DEL MULLADAR, I DEIXEM A LA DRETA LA CRUILLA DE L'HIPICA DE SALARSA, SEGUIM BAIXANT FINS CREUAR LA RIERA DE BOLOS, AQUI DEIXEM A L'ESQUERRA LA PISTA QUE ENS PORTARIA A STA. MARIA DE BOLOS, I COMENÇEM A PUJAR, ANEM PUJANT FIS A TROBAR A LA DRETA LA CRUILLA DE SANT VALENTI DE SALARSA, ANEM A VISITAR L'ERMITA I FEM UN AVITUALLAMENT, DESFEM EL CAMI I CONTINUEM PUJANT, ARA PER PISTA CIMENTADA, FINS LA MASIA DE LA QUERA, LA PUJADA CONTINUA FINS A FONT RUBI, UNA VOLTA PER L'URBANITZACIO, I JA DE BAIXADA PER CTRA. ASFALTADA I PASSANT PER LA MAGNIFICA FONT DE SANT PATLLARI, ENS DIRIGIM A CAMPRODON, I D'AQUI AL PUNT DE SORTIDA.

MAGNIFICA RUTA, QUE PASSA PER UNS PARATGES DE GRAN BELLESA, I PERMET GAUDIR D'UNES VISTES ESPECTACULARS, TOTA LA RUTA TRANSCORRE PER PISTES, DE TOTA MENA, TERRA, PEDRA, CIMENT I FINALMENT ASFALT, ES UNA VOLTA A LA VALL DE BOLOS I PART DE LA DE SALARSA.
Folyó

CAMI RAL DE CAMPRODON A SANT PAU

4 hozzászólás

• Anna Fra 2017. okt. 8.

He realizado parte de esta ruta, al principio muy bien, pero a la k deja el sendero señalizado hay unos 2km de sendero no ciclable k baja por dentro la montaña (barro, hojas, piedra, muy estrecho y con mucha pendiente) hasta llegar a la riera de Bolos, donde decidí abandonar la ruta. Si os gusta caminar os lo recomiendo, si os gusta pedalear no.

• Fénykép Akhim

Akhim 2017. okt. 8.

Que tal Anna.
    Me sabe mal que no hayas podido disfrutar de esta Ruta , no recuerdo muy bien este sendero no ciclable que baja por dentro de la montaña , creo recordar que toda la Ruta transcurria por Pistas mas o menos ciclables , no será que ha habido alguna explotacion forestal y se ha modificado la orografia del terreno ??.
    Además , al ser una Ruta del Centre BTT del Ripollés , tendria que estar toda señalizada.
    En breve volveré a realizarla , y si ès necesario modificaré mi comentario al respecto para que la gente sepa realmente donde se mete.
    Un cordial saludo.

• Anna Fra 2017. okt. 9.

El track se salía de lo senyalizado y yo decidí seguir el track. Me metió por un sendero dentro del bosque completamente cubierto por hojas y muy estrecho k llegaba a la riera de Bolos. Allí me desvié del track y me perdí, a lo mejor después el camino ya estaba bien, pero me ofusqué y me fuí por otro lado. De hecho la ruta senyalizada son unos 1000m de desnivel positivo y a ti te salieron 2000, alguna variante había seguro. Perdon por el comentario, pero es k no tuve muy buen dia...

• Fénykép llorensguillamet

llorensguillamet 2019. aug. 10.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

Mol bones vistes en molte natura