Letöltés

2011. február 14.

február 2011

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Search by Passing Area Search by Passing Area

közel Camprodon, Catalunya (España)

Punt de Sortida: Camprodon (Oficina de Turisme Vall de Camprodon)

Anem a buscar el Camí Ral de Camprodon a Sant Pau, que anem seguint i un cop passat El Remei, el deixem i seguim a l’esquerra en pujada fins el Coll del Sitjar des d’on podrem gaudir d’unes vistes espectaculars. Seguim pujant i planejant suaument direcció el paratge de gran bellesa, agrest i desconegut de Resclusanys, tot resseguint la carena i deixant a la banda dreta la Vall del Bac i a l’esquerra la Vall de Bolós i Salarça amb magnífiques panoràmiques.
Trenquem a l’esquerra i baixem fort fins la riera al fons de la vall. En aquesta zona trobem l’ermita de St. Valentí de Salarça (s. XII). Remuntem per pista formigonada cap a Font Rubí i tornem a Camprodon fins al punt de sortida de la ruta.
Temps estimat: 3h 15'
Trobaràs tota l'oferta de rutes de la comarca a www.elripolles.com

• angelribac 2022. okt. 23.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more