• Fénykép Rutes BTT pel Solsonès: 3.000 anys d'història a l'entorn de la Ribera Salada

Koordináták 896

Uploaded 2012. március 25.

Recorded március 2012

3,2
6,4

közel Ogern, Catalunya (España)

Sortim de l’església romànica de Sant Julià de Ceuró seguint el camí que voreja l’actual cementiri i que ens porta a la necròpolis neolítica de Ceuró. Continuem camí amunt a través de rouredes fins a la masia de les Grioles, avui deshabitada. Travessem amb cura els camps d’ordi i arribem al collet de Sant Pere o de la Por. Durant el descens travessem dos rierols i la masia deshabitada de Trota, fins a arribar al camí ral. Travessem amb compte la C-26 i pugem al nucli de Castellar de la Ribera. Aquí es pot visitar l’escola rural de postguerra i el petit nucli emmurallat i l’església de Sant Pere. Continuem cap a la ribera Salada i la travessem pel pont de Querol, deixant l’antic molí fariner de Querol a la dreta. Seguim el sender que s’enfila cap a l’ermita romànica de Santa Magdalena de Vilaprinyó. Continuem el camí fins a la masia de les Tàpies i d’aquí descendim cap a la ribera Salada de nou. A la dreta ens queda la masia de la Vila de Perdiguers amb la seva capella. Creuem la carretera C-26 i baixem al riu. En acabat enfilem la pujada fins a l’ermita romànica de Sant Julià de Ceuró on s’acaba la nostra ruta.

• Fénykép Mar Ona

Mar Ona 2017.01.10.

Bones
    Quin desnivell acumulat real te la ruta? Sembla que elno track està trencat....