jsavi98

Moving time  2 óra 34 perc

Idõ  3 óra 3 perc

Koordináták 4688

Uploaded 2020. október 4.

Recorded október 2020

9,9

közel Salt, Catalunya (España)

Temps en moviment: 2 hores i 34 minuts.
Sortim de Salt i agafem el carrilet fins a Bonmatí. Allà creuem el Ter i anem direcció les Serres. Trenquem a Constantins, creuem el poble i seguim per la carretera asfaltada fins que que s'acaba el paviment al pas pel torrent del Bac i ens desviem a l'esquerra indicat a "la Pietat i Sant Grau". Aquí comença la pujada a Sant Grau. Mig km. després arribem a Can Massana i seguim endavant. Passem per unes quadres, entrem al bosc i no abandonem la pista que passa per la Font del Bac. Molt més amunt arribem a Can Lledó, sorprenentment en bon estat. Aquí empitjora lleugerament el camí i augmenta la pendent. Molt més amunt, arribem a un encreuament i anem a la dreta i passem per les ruïnes de Can Polità, amb bones vistes. Anem a parar a la pista de Sant Grau a les Serres i seguim fins al cim amb trams duríssims.
Fetes les fotos de rigor al cim, baixem (han arranjat el camí amb ciment Portland) per Can Soms i anem a parar a l'Argelaguet. Continuem fins a Sant Gregori i tornem a casa pel Camí Ral