Koordináták 636

Uploaded 2019. február 18.

-6 m

közel Sant Jaume d'Enveja, Catalunya (España)

Durada de la ruta 3h. Pedalada molt planera, típica del delta, hem anat per la vora del riu, per la vora del canal, per la vora del mar, per camins i molt poquet per carretera. Hem sortit de Sant Jaume d'Enveja pel cantó sud del riu. Seguim tot el camí que per la vora del riu, està molt bé i molt fàcil. Hem parat ón diuen que està enfonsat el vapor Anita, també hem parat més endavant a les restes d'una Sínia, que servia per treure aigua del riu. Ara arribem a Amposta, on hem parat davant d'un edifici antic ón hi ha una cabina telefònica, tota una relíquia. Una mica de temps també l'hem passat admirant el pont vell, maco. Agafem la carretera una mica per arribar a la torre de la Candela, no s'hi pot pujar, llàstima. Més endavant trobem una altra torre, la de la Burjassénia i continuem per trobar el canal, ón pedalem tranquilament una estona. El deixem i ara direcció a la bassa de les olles, ón no hi ha massa animació. Ara toca anar per la vora del mar, aquí si que trobarem més animació, veiem força flamencs, després de passar una estona mirant-los i fent fotos deixem el camí del mar i toquem direcció sud a buscar el riu i a dinar a Deltebre. Un bon plat de peix amb un bon vinet, també he menjat unes quantes anques de granota d'aperitiu, estaven grasonetes i havia força xixa, frexides mig rebosades estaven bones, entre peix i pollastre. Bé i així s'acaba l'excursió, apa doncs Salut i Pedals.