7,0

közel Sainte-Léocadie, Languedoc-Roussillon (France)

De Santa Llocaia al Pic de Duraneu
Com que això de la canícula sembla que va per llarg decideixo que tan se val, a passar calor, si es pedalant sempre millor.
Surto desprès d'esmorzar a 2/4 d 11, son vacances, enfilo camis que feia temps no transitava. La font de Stanta Llocaia tota sencera per mi, sembla que no va be de fer sortides sense poder fer barbacoa. Segueixo Pujant cap a l'estació d'esquí de Puigmal, fins la Pista Nuria. Les darreres pujades les faig amb la bici a coll dons la Jasa del Prat de Tosa es molt dreta, empenyent no pugem. He arribat al Puig de Duraneu ( 2539) despers de 16 km sense parar de pujar.
Ara segueixo les roderes pel mig de l'estació d'esquí ien un pis pas soc a Cotze i d'aquí desprès de passar la carretera segueixo la conducció d'aigua fins a , la baixada es mes dreta que la pujada i en 10 Km soc a Err. Desprès de refrescar-me a la font de Fontanilles darrera pujada i novament Sta Llocaia.
Amb la forta calor cal fer un sobre acopi d'aigua. avui tot ser coneixedor de les fonts al llarg del camí, en algun moment m'he quedat eixut. Dema més