• Fénykép SERRA DEL COSCOLLAR

Moving time  3 óra 4 perc

Idõ  3 óra 24 perc

Koordináták 6191

Uploaded 2020. november 15.

Recorded november 2020

közel Lleida, Catalunya (España)

Sortim de lleida seguint el GR 3, el deixem a l’altura de la palanca de Montoliu per seguir el camí natural del riu fins a Butsènit. Des d'aquí anem al polígon industrial Reves d'Alcarràs per la banqueta de la sèquia Major. Continuem el camí dels Carlins i després pel camí dels Arriers cap al pantà de la Mina. Seguim per la banqueta de la sèquia de la Socarrada cap al pantà de l’Alzina. Anem a la banqueta del canal de Catalunya i Aragó fins a la plaça de la Verema de Raimat, seguim per la carretera del Castell fins al Club de Golf, aprofitem que esta tancat per passar per un dels seus camins. Pugem a la Cerdera i anem a buscar el camí del Graó que ens baixa fins Alpìcat, continuem direcció Lleida per la Travessera de l’Albi i després el camí del Mig, anem cap als Boixadors, ciutat Jardí i cap a casa.
Avui hem tingut boira humida i persistent tota l’estona, no hem tingut ni una ulladeta de sol.

• Fénykép Ambell

Ambell 2020.11.15.

Una ruta molt recomanable.