• Fénykép Serralada Marina, Trialera de la Pedrera a st. Pere Reixach, entre d'altres trialeres

Idõ  4 óra 8 perc

Koordináták 2742

Uploaded 2018. december 28.

Recorded december 2018

9,8

közel la Vila de Gràcia, Catalunya (España)

Trialeres molt potents a la Serralada de Marina a la zona entre el riu Besos i el cim de la Coscullada.
La primera de pujada, es la del Poblat ibèric de Puig Castellar que comença a la dreta del camí de la Vallençana una mica mes amunt de la Torre dels Frares. Trialera tècnica amb algun petit punt on la força de cames es imprescindible.
Passem de llarg les dues ermites que hi ha en els turons de la dreta, per dirigir-nos al camí que ens puja al cim de la Coscullada. Mentre anem pujant, a l'esquerra tenim la pedrera, just abans d`on comença la forta pujada d'accés a la Coscullada, agafem el corriol de l'esquerra i comencem la segona trialera que també es de pujada, curta tecnica i també fa falta força de cames pels repetxons que hi ha, tot i que no es una pujada forta. Voreja el filat / tanca de la part alta de la pedrera.
Passem de llarg el trencant de la trialera que baixa del cim i comença la tercera trialera, llarga de baixada i podríem clasificar-la de difícil per la majoria tot i que es variada, hi ha trams de corriol, fortes i llargues pendents tècniques, graons importants, girs forçats en plena pendent,..... quan acabes la sensació es que es molt dreta.
Trobarem una desviació a la dreta senyalitzada que es un corriol estret i poc transitat per bicis l'agafem, aquest tram poc o gens concorregut es tècnic i difícil. El camí que segueix recte mes esmolat es mes fàcil i porta també a Reixach.
S'acaba la trialera al camí de la font dels caçadors i que mena a st. Pere Reixach. Després de visitar-ho comencem la quarta trialera amb poca pendent de pujada, que ens mena a la ultima trialera que ens portarà al Bessos. Aquesta ultima es també llarga sense cap complicació com per posar els peus a terra però es maca i agraïda.
De dalt el cim fins a baix el riu el 95% tot es trialera i de nivell alt.
No es un recorregut al gust de tothom, fa falta tenir tècnica.