Moving time  2 óra 47 perc

Idõ  3 óra 20 perc

Koordináták 5354

Uploaded 2020. október 18.

Recorded október 2020

közel Lleida, Catalunya (España)

La pedalada matinal d’aquest diumenge l’hem fet pel Segrià nord. Hem volgut gaudir de l‘espectacle cromàtic que ofereixen els camps durant aquesta època de l’any, on la coloració rogenca de les fulles indica clarament la fi de l’estiu. La tardor és un període esplèndid per fruir de la natura. Tot i que els arbres fruiters del Segrià no tenen l’espectacularitat de les fagedes, també tenen el seu punt d'encant, amb les tonalitats que adquireixen els arbres, l’esclat dels tons marrons, grocs, ocres i vermells crea una seductora imatge que ens deixa embadalits.
Anem cap a Pardinyes i la partida de Llívia , passem per davant les restes de l'antiga església canonical de sant Ruf a la Plana del Bisbe. Anem cap al moli de Picabaix i cap al reguer per anar al camí dels Fondos. Anem a buscar el camí de Corbins a Benavent de Segrià, en desviem a la dreta per pujar al Pla de la Portella. Trobem un bonic grafiti en la paret d’una cabana. Baixem cap a la casa Corregó, pel costat del reguer gran anem al camí de Corbins i cap a Benavent de Segrià.
Sortim pel camí de Torrefarrera a Benavent de Segrià, fins la urbanització el Tossal, on agafem el camí de Marimunt. Pedalem per la banqueta de la Séquia Major fins la torre del Corredor on creuem la carretera N 230 cal als Jardins del Segrià, agafem la banqueta de la Séquia del Mig fins la Fonda del Nastas, retornem per Ciutat Jardí.