avipep

Idõ  5 óra 40 perc

Koordináták 6391

Uploaded 2013. november 5.

Recorded november 2013

közel Tortellà, Catalunya (España)

(02-11-2013) Sortim de davant del cementiri de Tortellà i agafem direcció cap Sales de Llierca, passem per davant de Sant Martí de Sales i sortim a la pista de can Bosc.

Una mica abans d'arribar a can Bosc, trobem un desviament ben senyalitzat que evita que passem pel mig de la casa (uns 10 minuts a peu)

De can Bosc anem cap a els Trulls (cases en ruïnes) i seguim fins al coll de les Canals, on trobem una pista de ciment.

Seguim aquesta pista cap a l'esquerra, passem pel trencant de Lliurona, el del Casalot i seguim per la pista emporlonada fins a la cruïlla de Tortellà/Sadernes-Albanyà/Bassegoda

Aqui agafem la pista de terra de l'esquerra, passem per la derruïda casa de can Garrofí, deixem el trencant de can Menera a la nostra dreta, passem per sota de can Polí i arribem a la cruïlla de Tortellà-Sadernes.

Agafem la de l'esquerra i comença la baixada d'uns 13 km que passa per Monteia i directes cap a Tortellà.