piubike
  • Fénykép Travesia Casetes Velles - Caro

Idõ  7 óra 43 perc

Koordináták 3407

Uploaded 2014. március 14.

Recorded március 2014

közel Tortosa, Catalunya (España)

Sortida des de Tortosa (pavelló firal Remolins) direcció el Mas de Barberans està fet per asfalt pe`ro hi ha pistes que et porten també, es per comoditat la pujada per asfant es més comoda i més directa; deprés ascenció a Cassetes Velles un lloc meravellós i màgic, un cop dalt ens desviem per un camí que es converteix en senda en uns 600 - 700m apeu pel mal estat. Tot seguit surt a la pista de Capatx que et portarà fins la pista de cova avellanes de Caro, d'allí directes al restaurant que ens ho mereixem. En la panxa plena baixada per asfalt de Caro fins l'última curva que agafem el cami de terra, que ens tornarà a la ciutat sense tocar molt d'asfalt.
fa

LAP001

2 hozzászólás

• Fénykép Llop de Robregordo

Llop de Robregordo 2015.05.18.

Gracies per compartir aquesta ruta PIUBIKE.

Nosaltres la varem seguir fins al restaurant Esquirol; El tram inicial de la pista de Capatx se'ns va fer força dur ja que anavem una mica justos.

• Fénykép piubike

piubike 2015.06.03.

Salutacions Llop! Si és dura el principi després suavisa però els Ports són durs. Gràcies. Salut, gas i cames.