Idõ  4 óra 35 perc

Koordináták 1678

Uploaded 2020. szeptember 6.

Recorded szeptember 2020

8,6

közel Vic, Catalunya (España)

Bicicletada dins el cicle de bicicletades oficials de la Penya Cicloturista de l’ADAC amb el següent recorregut: Sortim de l’aparcament del Sucre a Vic, Carrilbici, Santa Anna, camins, Camí de Sala-d’heures, camins, Camí Ral de Sant Julià de Vilatorta, Parc de les Set Fonts, Sant Julià de Vilatorta, camins, corriol, Folgueroles, Camí Vell de Vic, camins, Sant Jordi de Puigsesolles, camins, Roda de Ter, Sant Miquel de la Guàrdia, el Vicenç, Manlleu, corriol, Camí ral de Manlleu, Sant Julià de Vilamirosa, Camí ral de Manlleu, camins, el Polvorí, Ribes del Rec de l’Esperança, carrers de vic i el Sucre.

Bicicletada amb tota mena de camins majoritàriament de terra, alguns amb força pedra i una mica tècnics. La sortida de Vic es per Carrilbici. Hi ha un quants corriols, estrets però no massa difícils
Atenció amb el creuament del Gorri que es sobre pilones i amb un salt que el fa difícilment cicable.
L’entrada de Folgueroles la fem per un camí pedregós que acaba a la carretera que tenim que creuar-la per agafar un corriol que amb forta baixada ens porta a un carrer del poble.