Idõ  3 óra 2 perc

Koordináták 1551

Uploaded 2017. március 19.

Recorded március 2017

9,5

közel Vic, Catalunya (España)

Vic - Calldetenes - Sant Julià de Vilatorta - Coll de Portell - Sant Sadurní d'Osmort - Collsarbocet - Collsameda - Sant Llorenç del Munt - Coll de Portell - Sant Julià de Vilatorta - Vic (IBP 65)

Segona visita a la vall de la Riera Major, aquesta vegada però, he escollit un altre camí per arribar-hi.

Aquesta variant d'anada és més rodadora i més ràpida. Pel retorn he seguit el mateix camí; ascens, corriols, trialeres... disfruton disfruton de veritat!
fénykép

4 hozzászólás

• Fénykép alnat

alnat 2018.07.15.

Bona ruta però la plujosa primavera ha tancat els magnífics corriols en excés. L'últim el vaig haver d'obviar doncs ja anava suficientment esgarrapat. A destacar la bona pujada després del camping de Bojons fins ben bé el castell de Sant Llorenç. Gràcies per compartir, Marc!

• Fénykép Marc Parramon

Marc Parramon 2018.07.15.

Si, aquesta temporada vaig ben esgarrapat!!😂😂
    Content que t'hagi agradat, i gràcies per valorar-la!
    Fins aviat Alnat

• Fénykép alnat

alnat 2018.07.16.

Ei Marc, veig que no m'has conegut. Sóc l'Alfons Esterlich, salut bou!!

• Fénykép Marc Parramon

Marc Parramon 2018.07.16.

Si que t'he conegut Alfons, i m'ha fet molta il·lusió que repetissis aquesta ruta!! Ens veiem pel Bisaura!