Letöltés

2021. május 31.

május 2021
-14 m

közel Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Ruta circular des de Vilanova i la Geltrú, recorrent pistes, camins i corriols dels parcs del Garraf i del Foix i Olèrdola.
De Vilanova a Sitges, per la pista dels Colls, i enllaç de camins fins a Puigmoltó. Continuant creuant el bosc de la Serra, per prendre la pista que puja al Montgrós, fins als Vinyals.
Fem un ràpid descens, a buscar la C-15B, la creuem i prenem el camí de la Roqueta. Seguint per pistes, fins abans d'arribar a Viladellops, que prenem un fantàstic corriol que ens mena a la pista que va a Can Trabal. Continuem cap a Cal Marc, i baixem cap a Can Torres, des d'on prenem el camí de l'Aigua, cap a Olèrdola. Prenem el corriol cap al fondo de la Vall, i al final, enllacem amb la pista de les pedreres, però abans de la pujada, trenquem pel corriol que ens mena al final de Daltmar. Continuem pujant per anar a buscar la pista de Casa Alta, per la qual enllacem amb la de Torrelletes. Ràpidament arribem a Castellet, i anem a buscar la pista del pantà de Foix a la Creu. Fem el descens pel corriol del fondo de les Tortes, fins al corral de l'Almirall. Entrem a Cubelles, i pel camí Ral i Sant Gervasi, retornem a Vilanova.