Letöltés

2014. december 9.

december 2014
2 hozzászólás

közel Rupit, Catalunya (España)

Ruta original de "Abuli". L'itinerari és el següent:
Surto del parking de Rupit per pista fins a la rectoria de Sant Joan de Fàbregues, continuo cap al Salt de Sallent i vaig pels cingles on agafo un corriol preciós que va fins a Mare de Déu del far. Un trocet de carretera i corriol (maco, però que s'ha de fer a peu) fins Sant martí de Sacalm. Pista i cap el Pantà de Susqueda. Passat el Pantà comença a pujar de menys a més cap la Mare de Déu de Montdois. Fins que agafo la carretera que va de Rupit al Pantà de Sau (aquí hi ha la possibilitat de tornar cap a Rupit). Baixo per carretera fins el Panta de Sau.
D'aquí a Tavertet. El primer tram de pujada es fa "bé", però després s'ha d'empenyer la bici. Per mi s'hauria de buscar alguna alternativa aquest tram.
A Tavertet s'agafa pista amb pujada suau fins a l'avenc i descens cap a rupit, altenant pista amb corriol.
Sortida molt maca.

2 hozzászólás

• Fénykép Tarres

Tarres 2014. dec. 12.

He estat un temps per Rupit i conec la zona i m'agrada molt la sortida que has fet.
    Si vol estalviar-te la baixada a Sau per l'asfalt,quan surts a la pista de Montdois trenques a l'esquerra cap a l'Aulet hi ha un camí que baixa fins el tram que uneix sau i Susqueda.

La pujada cap a Tavertet jo l'he fet de baixada i es dificil, no vui pensar l'esforç que s'ha de fer de pujada.
    Salut i força pedals.

• Fénykép MANEL ARGENTONA

MANEL ARGENTONA 2014. dec. 14.

Gràcies pel comentari company.