Letöltés

Koordináták

2021. június 6.

június 2021

közel Cantallops, Catalunya (España)

Modesta ruta amb caràcter de descoberta, i feta sobre la marxa, que recòrre per diferents camins del terme de Subirats, una circular des de Cantallops.
De Cantallops, ja prenem un seguit de camins agrícoles fins a Sant Pau d'Ordal, on es pren el camí de pujada cap a Can Rossell. Aquí es pren un corriol, el qual correspon al PR C-152.1, que amb algun tram técnic, ens devalla cap a Savall. Un cop a la pista ample, es pren la dreta, cap al mas de la Bardera. Continuant per pista, fins a la BP-2427, per un petit tram de la qual, es trenca cap a Can Llopard d la Costa. Entre camps de vinya, i per una pista asfaltada, es retorna a Can Rossell. Torno a repetir el corriol cap a Savall, però ara es pren l'esquerra. Tot un seguit de camins, menen a Can Batista, i passat per Sant Pere Lavern, la pista paral-lela a l'AP-7, fins a la cruïlla de la Carrerada, cap a Avinyonet. Pel camí de la plana del Bord, es retorna a Cantallops, i fent un tomb pels camins entre vinyes, s'arriba al punt de sortida.