Idõ  2 óra 30 perc

Koordináták 2228

Uploaded 2015. április 14.

Recorded április 2015

6,8

közel Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Ruta curteta però amb bones vistes,ja que la meitat son pujades cap a la serralada del Parc. Planeig fins La Ràpita,on pujem fregant el Castell de Penyafort en direcció a la Font del Llop o Ermita de St Llorenç ,però agafant la primera rampa de camí cap a la malaida pedrera.Un petit replà i...més pujada,aquest cop ja en pista de pedrera lliscosa.El primer tram d'aquesta serie de 3 pujades,que és la que té menys tracció. Pujem fins dalt,on veiem mar i muntanya(Costa,,El Montmell,Bolet i Montserrat) i fem poc desnivell amunt fins on començaria una darrera enfilada,però tiro prr el corriol del Turò del Pi de la Jeia,amb trialera de baixada,anant a parar a l'urbanització. Aqui empalmo nou corriol fins pasada l'entrada de Daltmar,i baixo per el camí rodador de Fondo de la Vall fins gairebè el final.A esquerra i novament corriol i canyissar fins St Miquel Olèrdola,La Serreta i Vilafranca.Feia temps que no ho feia i m'ho he passat pipa.

A Font Llop,cantera,Ermita StLlorenç

Picnic

Recto,a picnic/sendero trekking

Recto,a picnic
Csúcs

Fin 1a cuesta poca tracc

Fin de la primera cuesta de poca tracción.