Gabriels
  • Fénykép Volta per Garraf i Ordal

Idõ  8 óra 17 perc

Koordináták 2310

Uploaded 2014. április 18.

Recorded április 2014

-5 m

közel Sant Joan Despí, Catalunya (España)

LLarga i dura volta pel massis del Garraf i Ordal per pistes i senders del tot ciclables (depenent de la pericia de cadascu es clar), l'unic tram no ciclable es el darrer tram de pujada al Coll d'Estelles prop del Turo de les Mentides per la pista que pasa pel costat del cementiri uns 15 minuts empentant la bici,millor buscar una alternativa.
Sortim de San Joan per la passera del riu a Sant Boi, pujada fins a Begues pel camí classic de Can Bori, i carretera, Collada de la Clota, Pista del Puig de les Agulles que deixem abans d'arribar-hi per anar cap a Can Valles i per sender al coll de Fe, trialera de baixada i enllaç amb altres fins prop de Can Termens, pista fins prop d' Olesa de Bonesvalls on arribem per carretera.
Seguim per la pista asfaltada que porta al cementiri i seguim per la pista de terra (GREU ERROR NO L'AGAFEU 15 MINUTS A PEU A LA PART FINAL), arribem al Coll d'Estelles i seguim per la carena de la Serra de les Planes tot fen un seguit de pujades i baixades, fins arribar a les Planes d'en Revella on girem a l'esquerra per baixar a creuar la carretera, anem recta a les casses d'en Ravella i seguir a la dreta cap a l'Ordal, prop de Can Magi agafem aigua d'una font i seguim sense entrar al poble de l'Ordal, pista amb alguna pujada forta fins sota del Puig d'Agulles, rapida baixada i de nou pujada pels carrer d'una urbanitzacio, seguim per pista en pujada i baixada al Coll de la Creu d'Aragall, seguim per la carretera direcció Gelida pero la deixem quan hem fet uns 150 mts i agafem un sender a la dreta en pujada fins a un carrer on agafem una altre sender en baixada mes tecnic, seguim per pista fins a Can Ponç, on agafem un llarg sender trialer molt rapid i i pista per arribar a prop de Sant Andreu de la Barca seguim per un seguit de pistes cap a Palleja i pel costat del riu a Sant Joan.