jespin

Idõ  egy nap 32 perc

Koordináták 1840

Uploaded 2017. augusztus 20.

Recorded augusztus 2017

3,3
6,6

közel Boí, Catalunya (España)

Versió en català - Versión en castellano - English version

Versió en català
Data: 19-20 d'agost de 2017
Dificultats: Llargada de la ruta i passos de grimpada al tram final (corda opcional)

Sortim a la tarda des del parking de la Presa de Cavallers a 1728 m i voregem tot l'embassament fins arribar a la Pleta de Riumalo (1851 m). Allà creuem els ponts de fusta i remuntem pel barranc de Malavesina (direcció oest). La forta pendent ens deixa a l'Estany de Malavesina a uns 2481 m on hi fem el bivac. Al matí següent seguim amunt, un cop passat l'estany arribem a una gran tartera que ens porta a la base de la paret final (2909 m) seguint les fites. Ens posem casc i arnés i comencem la grimpada fixant-nos bé en les fites. Recomanable encordar-se en cas de no estar acostumat a grimpades exposades. El cim de 3014 m ens permet tenir unes vistes privilegiades de l'Aneto i Maladeta, el Punta Alta de Comalesbienes, la cresta dels Besiberris i Comaloforno, tota la Val d'Aran... El descens es fa pel mateix camí, posant atenció a la desgrimpada!