Koordináták 1651

Uploaded 2018. március 11.

Recorded március 2018

1,4
2,8

Megtekintve 319 alkalommal, letöltve 3 alkalommal

közel Kuźnice, Województwo małopolskie (Rzeczpospolita Polska)

Keď z plánovanej tury na Orliu prt nechtiac dôjde k zamene chodníkov a skončil som predčasne na Nebeskej a Gasenicowej j turni. 2016.07.21 08:09:04
Cestou je problém na zaistených častiach reťazami, je obojsmerná premávka turistov čo spôsobuje stratu času
Krajna kopa - Skrajna kopa 2091m, cestou z Kasprowho wierchu na Swinicu
Foto z chodníka na Postrednej Túrnie 2128m
Označenie miesta
Tu žiada niektorých miestach si trosku zaliezť na zdolávanie balvanov
2301m Mal som smolu. Na vrchole plno ľudí, veľa času som stratil na reťaziach, obojsmerná premávka a k tomu zmätkovanie turistu na jednej reťazi, stratil som viac, ako hodinu.
V popredí pleso Zadné pleso poľské, (Zadni staw polski)
2291m z chodníka počas schádzania zo Swinice k trom turniam. Trasa začíná na sedle Zawrat. Odtud vede přes Mały Kozi Wierch a Zamarłu Turniu na Kozi Wierch. Tento úsek je jednosměrný a hojně ořetězovaný s občasným žebříkem. Jen sám o sobě trvá asi 3 hod.
Údolie Päť poľských plies z chodníka pod Swinicou, Zadné pleso(Zadni staw) vpredu, ďalej vzadu Čierne pleso(Czarny staw. Vzadu panorám Vysokých Tatier, vpravo vzadu Krivaň.
Z chodníka pod Swinicou smer vzad, poľská časť tatier, Tichá dolina a smer na Ciemniak
Z chodníka pod Swinicou Temniak( vstrede) vpravo Kreszanica a Malolaczniak. Vidieť tiež Gorickowe czuby tiahnuce sa k Kasprowemu wierchu.
Chodník vedúci do sedla pod Swinicou pred túrňami Gasienicovou, Nebeskou a Závratovou. Druhé foto na Orliu prť zo sedla pod Swinicou a celé Granáty.
Pohorie Vysokých Tatier nad údolím Päť plies polskych Granáty, ktorých súčasťou je aj Orlia prť.
Zo sedla pod Swinicou, vpravo časť túrni Gasienicowej, Nebeskej a Záwratovej
Plesá v údolí, Hala Gasienicowa, vľavo z chodníka od Swinice.
Okolie mesta Zakopané zo sedla za Swinicou
Swinica, zadný, hlavný vrchol 2301m zo sedlaza Swinicou.
Zo sedla pod Swinicou Koscielec zadny 2162 m
Z Gasienicowej túrni pohľad vpredu Nebeská a Záwratova turnia, ďalej Kozí vrch, Orlia prť a zbytok Granát Ďalší obrázok Päť plies poľských fotené z vrcholu Gasienicowej túrni.