Idõ  5 óra 8 perc

Koordináták 1311

Uploaded 2019. március 25.

Recorded március 2019

2,8
5,7

közel Sadernes, Catalunya (España)

23-03-2019

Comencem la caminada des de l'aparcament de Sadernes, per restriccions de l'horari d'estiu no es pot circular per la pista de Sant Aniol.
Des de l'aparcament es baixa a la pista en direcció al Bassegoda, passem per davant del Molí d'en Galceran i més endavant pel pas de les Eures, la Portella d'en Roca, el Pont de Ferro i el Pont de Valentí, després d'uns 200 m a mà dreta surt el corriol que puja a l'ermita de Sant Feliu de Riu i a uns 500 m també a la dreta, surt el petit corriol que ens acosta sota la Cinglera de les Cabres.
Quant arribem al contrafort trobem el camí amb un equipament de cordes que ens porta a la Cova dels Trons, continuem fent el camí arbrat que puja amb diagonal enganxat a la roca fins a arribar a la Cova de les Cabres, el Querforadat, i la Cova de l'Esparver, per sortir de la cova hi ha un pas equipat amb cordes que és un pèl exposat.
Superat el single, seguim les fites en direcció (N-E) per anar al camí de la Cova de l'Esparver fins a la pista principal que puja de Sadernes. Amb poca estona estem a la Bauma i Font de Cal Senyor i més endavant el Roure, la Font, i la Casa de Serradell des d'on s'albira l'Ermita de Sant Andreu de Gitarriu.
En tornar de visitar Sant Andreu, al costat de la casa, surt el sender marcat amb marques grogues que baixa directe a Sadernes per un camí de giragonses, passant pel costat (N) del Puig de Cufi que ens porta directa a l'aparcament.