1,9
3,9

közel Lavern, Catalunya (España)

CAT
Iniciem la ruta al Celler Eudald Massana Noya, comencem entre vinyes fins arribar al monestir romànic de Sant Sebastià dels Gorgs fundat el 1030 i que va ser controlat per el monestir de Montserrat durant molts anys. Seguim avançant pels camins entre vinyes i entrem a la finca del celler, veient les muntanyes de Montserrat a l’esquerra i seguim avançant pel municipi d’Avinyonet del Penedès, per tornar a arribar a Subirats. Passem pel carrer de Cal Rovira, un pou, les façanes de les cases i el carrer ple de flors el fan d’allò més singular. Anem direcció el celler seguint la ruta circular. Acabem al celler gaudint d’una copa de vi i aperitiu al jardí del celler.

La ruta és pot fer en bici, corrents o caminant.
*Hi ha possibilitat de lloguer de bicis al mateix celler (recomanem reservar-les prèviament) al 938994124 o a enoturisme@massananoya.com.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ESP
Iniciamos la ruta en la Bodega Eudald Massana Noya, empezamos entre viñedos hasta llegar al monasterio románico de Sant Sebastià dels Gorgs, fundado el 1030 y que fue controlado por el monasterio de Montserrat durante muchos años. Seguimos avanzando por los caminos entre viñedos, y entramos a la finca de la bodega, viendo las montañas de Montserrat a la izquierda del paisaje; seguimos avanzando por el municipio de Avinyonet del Penedès, para volver a entrar al municipio de Subirats. Pasamos por el “carrer de Cal Rovira”, un pozo, las fachadas de las casas y las flores lo convierten en una calle muy singular. Volvemos a la bodega siguiendo la ruta circular y terminamos en el jardín de la bodega disfrutando de una copa de vino y un aperitivo.

La ruta se puede hacer en bici, corriendo y andando.
*Hay posibilidad de alquilar de las bicis en la misma bodega (reserva previa recomendada al 938994124 o a enoturisme@massananoya.com.)