Idõ  5 óra 53 perc

Koordináták 5937

Uploaded 2015. január 28.

Recorded január 2015

közel L'Arboç, Catalunya (España)

COLL de la TORRETA - Santes Creus - El Catllar - L'Arboç. 270115

Degut a un error del GPS no ha senyalat part de la ruta, la distància total ha estat de 109 km.

Ruta per anar a fer una volta amb bicicleta de carretera i anar a pujar el Coll de les Ventoses i el Coll de la Torreta fent la volta pel Monestir de Santes Creus i pel Castell del Catllar.

El recorregut passa pels següents llocs, Arboç, Banyeres del Penedès, Els Arquets, Sant Jaume dels Domenys, Coll de les Ventoses, Pla de Manlleu, Vall d'Infern, Bonany, Ranxos de Bonany, Can Llenes, Coll de la Torreta, Coll de l'Arboçar, Les Pobles, Santes Creus, Vila-rodona, les Quatre Carreteres, Bràfim, Nulles, l'Argilaga, El Mas Vilet dels Pins, Coll de Tapioles, El Catllar, Castell del Catllar, Ardenya, La Riera de Gaià, Ferran, Altafulla, Torredembarra, Creixell, Roda de Berà, El Francàs, Coma-ruga, El Vendrell, Santa Oliva, Saifores, El Priorat de Banyeres, Llorenç del Penedès, Banyeres del Penedès i l'Arboç.

La bicicleta: una medicina sobre rodes.

Influències positives pel sistema immunològic.

Practicar el ciclisme regularment repercuteix de manera positiva en el sistema immunològic. El cos dels ciclistes desprèn compostos químics que milloren l'estat d'ànim i fan que es produeixi una situació de benestar. Els fagòcits, les cèl·lules devoradores de bacteris del cos humà, són mobilitzades de manera immediata a través del pedaleig, per aniquilar bacteris i cèl·lules cancerígenes.

Per aquest motiu anar amb bicicleta és emprat com a teràpia per a malalts de càncer. Però també treu profit d'aquest senzill mitjà de locomoció qui vol, per prevenció, enfortir el seu cos contra malalties infeccioses.
t
i
j
t

4 hozzászólás

• Fénykép sans josep

sans josep 2015.01.30.

MOLT BON DIA SEÑOR DALMAU......................Ets un crac, jo el dia28/01/2015 vaig intentar pujar l'atalaia, i al km 7 vaig donar la volta, a causa del fort vent q feia per allà dalt.......................mira si feia vent, de cara q al baixà abans d arribar a sant jaume i sense pedalar el contakilòmetres va marcar 69.7 per hora. B un saludo i com sempre SALUD I CAMES.

• Fénykép Josep Mª Dalmau

Josep Mª Dalmau 2015.01.30.

Bon dia mestre!
    Aquest dies fa massa vent...., a més......, a causa d'un refredat tinc suspeses totes les activitats al aire lliure.
    Diuen... HOME PRUDENT NO VA CONTRA EL VENT.
    jajaja...
    Salut i cames!!!

• Fénykép Oscar Upegui

Oscar Upegui 2018.06.12.

Una ruta bien interesante para recorrer y disfrutar de buenos paisajes.
    Gracias Josep por compartir el trazado.

• Fénykép Josep Mª Dalmau

Josep Mª Dalmau 2018.06.12.

Muy agradecido Oscar por el comentario y la valoración positiva de la ruta.