Idõ  6 óra 50 perc

Koordináták 7682

Uploaded 2015. április 13.

Recorded április 2015

közel L'Arboç, Catalunya (España)

COLL de les VENTOSES- COLL de la TORRETA- CALAFELL- L'Arboç. 130415

Ruta per anar a fer una volta circular amb bicicleta de carretera i anar a pujar el Coll de les Ventoses i el Coll de la Torreta fent la volta pel Monestir de Santes Creus i pel Castell de Montornès i Castell de Calafell..

El recorregut passa pels següents llocs, l'Arboç, Banyeres del Penedès, Llorenç del Penedès, Els Arquets, Sant Jaume dels Domenys, Coll de les Ventoses, Pla de Manlleu, Vall d'Infern, Bonany, Ranxos de Bonany, Can Llenes, Coll de la Torreta, Coll de l'Arboçar, Les Pobles, Santes Creus, Vila-rodona, les Quatre Carreteres, Vilardida, Montferri, Salomó, La Nou de Gaià, El Castell de Montornès, La Pobla de Montornès, Clarà, Torredembarra, Creixell, Roda de Berà, El Francàs, Masia Blanca, Coma-ruga, Sant Salvador, Calafell, Club de Golf La Graiera, Bellvei, La Gornal i l'Arboç.

La bicicleta, exercici que afavoreix la salut cardiovascular.

L’exercici físic, està comprovat científicament, és molt beneficiós per al nostre organisme, el nostre cos i la nostra ment. Hi ha molts paràmetres a tenir en compte a l’hora d’escollir un tipus d’exercici o altre: l’edat, el sedentarisme, les malalties, etc. En la majoria dels casos el treball aeròbic és el més recomanable. Per citar-ne alguns: córrer, anar en bicicleta, nedar, fer gimnàstica a l’aigua (aiguagim, aigua dolça, etc.).

La bicicleta és un treball aeròbic recomanable per a tot tipus d’edat no hi ha impacte a les articulacions. Quan anem en bicicleta utilitzem els grans músculs de les cames, i el consum de calories i la millora del nivell cardiovascular és molt important.