Fitor
  • Fénykép Maureillas-Ceret-Col Palomère-Vinça-Oms-Maureillas. Fet 9. 26-07-14

Idõ  6 óra 6 perc

Koordináták 2757

Uploaded 2014. július 26.

Recorded július 2014

közel Maureillas-las-Illas, Languedoc-Roussillon (France)

Exigent ruta amb bicicleta de carretera feta el 26-Juliol-2014, de 117 km i 1.827 metres de desnivell + . Temps en moviment 5 hores 37 minuts.
Una vegada mes, buscant rutes tranqui-les , fresques i desconegudes, hem gaudit d’aquesta ruta per terres entre el Vallespir, el Rosselló i el Conflent.
Sortint des de Maureillas, ens hem dirigit cap a Ceret, Taulis, Saint-Marsal-Coll d’en Xatard, La Bastide, Col Palomère, Valmanya, La Fargue , Rigarda, Vinça, Bouleternère, El Serrat, Coll d’en Fortó, Calmeilles, Oms, Llauro, Vives, Saint Jean i finalment Maureilles.
Mes del 95 % de la circulació l’hem gaudida per carreteres locals i de muntanya ... tot un espectacle pels sentits ...
Per acabar com senyors, em delectat un arròs negre de Can Parera ... per llepar-se els dits.
Salut i fins la propera.

6 hozzászólás

• Fénykép fra muntana

fra muntana 2014.07.28.

Sens dubte, una de les millors rutes que hem fet mai. Una ruta de carretera de muntanya. La ruta de carretera que s'acosta més a les sensacions que s'experimenten amb la BTT. Com una llarguíssima pista enquitranada, amb el bosc fregant la bicicleta, que, a més, travessa poblets encantadors amb alguna església romànica, oberta! Una ruta per fer en petit comitè, que convida a la contemplació i a la reflexió, sense oblidar l'exigència. Ideal per asserenar l'ànim malmès per aquesta època convulsa. Vaja, una ruta molt ben trobada, camarada Francesc!

• Fénykép hECTORs

hECTORs 2014.10.26.

Excelente ruta! Felicitaciones y gracias al autor por permitirnos disfrutar de este "descubrimiento". Para los amantes del BTT y el asfalto es un disfrute asegurado.

• Fénykép Fitor

Fitor 2014.10.27.

Gracies hECTORs, espero que gaudeixis de moltes mes rutes meves.

• Fénykép tonipixel

tonipixel 2014.10.27.

Paisaje precioso con carreteras estrechas y tranquilas, aunque hay que vigilar porque los locales van muy confiados.Busacar con anterioridad un sitio para comer algo en mitad de camino.

• Fénykép Anioliona

Anioliona 2019.07.19.

Bones Francesc!! El 30/05/2019 vaig fer aquesta ruta amb en Sisu i t'haig de felicitar!!, Ens va encantar, carreteres estretes i sense trànsit amb paisatges de luxe. Continues essent el mestre. Segurament hi tornaré aviat amb la Gemma.

• Fénykép Fitor

Fitor 2019.07.19.

Bones company. Que waiii que pugeu gaudir de totes aquestes rutes. Una abraçada ¡¡¡