Letöltés

Koordináták

2021. augusztus 1.

augusztus 2021

közel Solsona, Catalunya (España)

Solsona - coll de serra Seca - coll de Jou - St. Llorenç de Morunys - Solsona

Etapa 2 del Tour de Lord, maquíssima de veritat, llàstima que hem enganxat un dia amb boira, o potser sort perquè així no hem patit calor !

Nem per feina: Nosaltres per temes de proximitat ja que venim del Bages hem començat la ruta des de Solsona, atravessem pel mitg dels carrers i pugem la pujada on hi ha la caserna denla guàrdia cívil, continuem per una carretera molt maca que va planejant i que poc a poc va ensenyany les dents per pujar finalment al coll de Serra Seca on trobarem la mítica bicicleta de ferro en honor a l’any que hi va passar el Tour de França, després baixada fins a Cambrils i al cap de res ja començem a pujar cap a Coll de Jou, una pujada constant però que es fa molt bé. Un cop a dalt el dia que l’hem fet nosaltres els madafakes del tdl tenien muntada la xurreria, o sigui que xurrus amb xocolata jaja!

Baixem del coll cap a Sant Llorenç de Morunys i d’allí cap a Solsona per carretera on trobarem algún repatxó però on predomina el pla .

Una ruta molt guapa i solitària en un entorn brútal!!

Que la gaudiu!
Hágó

Coll de Serra Seca

Coll de Jou

Enganxem el dia de la xurreria Madafaka a coll de Jou !!!
Parkoló

Aparcament, inici i final de la ruta.