2,7
5,4

közel Pollença, Baleares (España)

Convent de sant domingo

Construït el segle XVI, pels frares dominics. És un conjunt de 3 edificis: 1- L'esglesia de nau única. 2- El Claustre amb arcs barrocs i 3- Museu de pollença amb una important col-lecció de pintura contemporània i de peces arqueològiques.

La font

Lloc on podem contemplar les vistes al poble de Pollença i xerrar de la seva història, població, cultura, gastronomia...

Ternelles

La vall de Ternelles és una de les més emblemàtiques del nostre municipi tant per la seva història com pels seus valors paisatgístics. L'itirenari, a partir de l'estret de Ternelles, transcorre per dins propietat `particular de la família March, la qual generalment estableix uns dies determinats de vista. Era terra coneguda pels romans, fa uns 2000 anys. Els habitant construïren una gran canal-lització de més de 12km, per dur.se'n aigua de les fonts de Ternelles.
Building of interest

Calvari

Petit turó (123 metres), es pot accedir per carrer asfaltat o per una gran escalonada de 365 escalons envoltada de xiprells. A dalt hi ha una capella de façana barroca i un mirador amb vista panoràmica a la badia de Pollença.