7,0

közel Riells del Fai, Catalunya (España)

Ruta circular des de FWR fins el castell de Castellcir, anomenat Castell de la Popa. De FWR sortim per el corriol que va cap a la Rovireta y seguim en direcció a Barnils. D’allí anem direcció nord. Tenim una vista molt maca del Castell de St. Martí de Centelles i la plana de Vic a la dreta. Seguim el camí a l’esquerre per arribar al Castell de la Popa per el Nord. Per tornar hem baixat per el corriol que ens porta cap a Ca l’Antoja que cal fer caminant el primer tros, ja que és molt estret i ha zones amb pedres. Es passa per l’església recentment restaurada de Sant Andreu de Castellcir al costat de la riera, i ens dirigim fins a Can Bosc. Hem seguit el camí cap a St. Quirze fins a La Corona. Allí anem cap a l’oest per anar a trobar el camí de retorn per la Rovireta. Tot el trajecte és fàcil pel que fa als camins, en alguns llocs és prudent baixar. La ruta és de 28 km i nosaltres la hem fet amb sis hores i mitja sense comptar el dinar, per la llargada ho aconsello per genets experts.