• Fénykép FWR Les Elias RT

Idõ  egy nap 7 óra 47 perc

Koordináták 3117

Uploaded 2013. április 24.

Recorded április 2013

közel Riells del Fai, Catalunya (España)

Bonica ruta que ens porta des de Fai West Ranch, a Sant Quirze safaja, fins a Masía hípica Les Elias, al parc Natural de sant Llorenç de Munt i l’Obac. Nosaltres la hem fet amb dos díes dormint a Les Elias, una casa rural molt ben acondicionada per el els cavalls.
No és molt difícil, però te alguns trams que cal fer a peu ja que són per corriols amb pendents, per el costat de penjats o molt bruts, és per aquests motius i perquè és llarga que l’aconsello només per genets experts. A l’anada vàrem fer una parada a sant Julià d’Uixols, després reprenem el camí en direcció a Sant Llorenç, al costat de Les pujades fem una volta per evitar unes pedres que són difícils. Per la tornada hem passat per Granera ón hi ha un Castell tot i que està tancat, la vista és esplèndida. Després hem baixat passant per la Masía Les Eres i d’allí un camí amb vistes a St. Quirze que ens porta cap a la carretera de Castellterçol al costat d’una font es creua la carretera i es va al cami de St Quirze, i d’allí tornem a FWR. L’anada fins a St. Julià i la tornada des de St. Julià son les mateixes que a la ruta FWR-St Quirze-St. Julia Úixols RT.