• Fénykép Nou corriol Mirador Puig d'Olena

Recorded január 2014

2,5
5,1

közel Riells del Fai, Catalunya (España)

Petita sortida des de FWR fins el Mirador de Puig d’Olena i tornada per els petards. Sortim com sempre de FWR per l’entrada seguim la carretera i agafem el corriol que va cap a St. Quirze, però quan arribem al pla de la Casa Nova agafem el camí a la dreta, a uns 200 m. pugem cap a la carena per un petit corriol que hem obert fins arribar a sota el cable elèctric, on puja un altre corriol estret que ens porta fins a dalt la cinglera, al costat d’on hi ha les antenes. Hi ha alguns trams que cal fer a peu per prudència i al final hi ha uns graons, però que el cavall puja bé. Després he seguit fins a la Rovireta i he tornat per el camí fins a Puig d’Olena, des de allí he trobat a l'esquerr al costat del punt d'informació el camí que porta fins al mirador on hi ha una vista esplèndida i una petita capella. Per tornar he seguit un corriol bastant brut que baixa fins al camí que surt a la carretera. La he seguit fins a la fàbrica de petards, els Plans i per el camí de sota fins a FWR. En total unes 2 hores i uns 10 Km. Hi ha trams que cal anar a peu i amb cura amb cavall, per tant s’ha de dominar.