• Fénykép Pels volts de Sant Quirze

Idõ  3 óra egy perc

Koordináták 853

Uploaded 2013. december 22.

Recorded december 2013

3,8
7,6

közel Riells del Fai, Catalunya (España)

Bonica volta pels volts de FWR, hem baixat cap el riu i ens hem dirigit per Les Torres tot creuant la carretera cap a Mas Badó, i ens hem dirigit cap a la pista que puja en direcció al Collet de Termes, però abans d’arribar hem girat cap a la dreta per baixar en direcció a la entrada de Sant Quirze, hem trobat uns antic forn crec que es diu Forn del Solà, està actualment inserit en el marge d’una finca particular. (41º 43’ 695 – 002º 08’ 342). L’olla esta dividida per un pilar central. Al arribar a la carretera que entra a St. Quirze, es pot passar per sota per un petit túnel. Davant de l’entrada del Solà d’en Boix agafem la pista a la dreta que seguim i on es veu una bonica vista de St. Quirze, busquem el camí que va paral•lel al riu per passar la carretera per sota el pont, pasem per sobre del mas de Torrents i el seu característic "jub" que abans servía per guardar aglans, per anar fins el camí que va a Puig d’Olena, un cop allí tornem cap a FWR per el camí habitual. Tot és fàcil i hi ha trams per trot i galop. En total uns 15 km que hem tranquil•lament en tres hores.