• Fénykép Per la serra de Bernils

Idõ  4 óra 29 perc

Koordináták 1423

Uploaded 2013. december 27.

Recorded december 2013

6,2

közel Riells del Fai, Catalunya (España)

Bonica sortida d’un matí d’hivern per la serra de Bernils. Sortim de FWR per el nord en direcció la Rovireta, un cop allí agafem la drecera que segueix la Matagalls Montserrat, fins que arribem al camí on la deixem per anar en direcció S. Quirze. Ara hi han posat una senyal. Quan arribem a la carena del Serrat de la Codina veiem en sentit circular des de el mar fins al Pirineu. Baixem per el corriol a l’esquerra en direcció a l’altre camí que ve de S. Quirze i seguim sempre en direcció nord-est fins arribar a El Fabreguer seguim en la mateixa direcció, per el serrat de la Creveta. Quan arribem a pla Llesteng girem en direcció oest per anar a buscar el camí que de les Solanes ens mena cap a Bernils, d’allí hem tornat cap a la Corona i creuant el Torrent de l’espluga pugem altre cop al Serrat de la Codina, per anar per el mateix camí a la Rovireta i a FWR. Tot és fàcil, en algun petit tram cal baixar per les lloses i per algun corriol espatllat per les motos i hi ha trams per trotar i galopar. Uns 25 km que hem fet amb tres hores i mitja.