Idõ  5 óra 3 perc

Koordináták 1392

Uploaded 2018. november 10.

Recorded november 2018

6,3

közel l'Estany, Catalunya (España)

Excursió als voltants de l’Estany al Moianès. Sortim del costat de l’Escola on hi ha lloc per aparcar el remolc i ens dirigim cap al nord, per agafar un camí primer de ciment i després de terra que ens portarà passant per la Masia de la Crossa fins a Puig del Carme on tenim bones vistes del Pirineu i de Montserrat. Baixem per un corriol estret una mica relliscós aquests dies de pluja en direcció sud-est fins a arribar a un camí més ample que porta a El Castell, que seguim fins a la carretera. Anem per la carretera uns 300 metres per agafar a la dreta un camí ens anirà portant per rouredes i pinedes, passem el collet de l’alberginia i posteriorment el Pla de la Carrera. En arribar al Molí de la Rovira seguim la riera de Tarradelles que creuarem diverses vegades, per arribar quan estem al Km de la ruta a la i Sant Cugat de Gavadons on tenim una ermita i un mirador on podem veure totes les muntanyes i valls gravades. Per tornar seguim primer la carretera i posteriorment un camí (GR 177 i després GR 3)que ens porta directe fins a l’Estany. Tot el camí és molt maco, excepte el primer corriol i un tros del mig en el que hem tingut que baixar tot es fàcil hi ha trams per trotar i galopar en total uns 25 km i uns 770 metres de desnivell