4,7
9,4

közel Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

A principis de juliol d'aquest any 2013, la colla dels Llampecs del Llémena varem fer una ruta nocturna a la zona del Castell de Farners.

El punt d'inici de la ruta va ser el pàrking del Parc de Sant Salvador a les 18:00 h.Per pujar al Castell vam agafar un camí alternatiu a l'oficial que el nostre company de Sils coneixia i que comença vora la depuradora d'aigua del poble. Així doncs vam pujar amunt fins arribar a una casa de pagès per, tot seguit, trencar a la dreta i agafar el camí que enganxa un altre cop el camí oficial per anar al Castell. Llavors vam anar a visitar el Castell i l'Ermita de Farners, vam abeurar els cavalls i, una mica més tard, vam anar a sopar a la Masia de Turisme Rural Can Canaleta on, sens falta, ens van tractar fantasticament :)

Aquí deixo l'enllaç a la seva web http://cancanaleta.jimdo.com/ i cal dir que és un lloc 100% recomanable.

Bé, doncs després de sopar vem acabar la ruta ben a les fosques i amb la companyia de les estrelles. Pel camí oficial.

Tota la ruta és pista forestal ideal per fer a cavall. Però recomano anar amb precaució ja que està molt transitada per ciclistes, senderistes i, també, vehicles de motor.