A legjobb Túrasízés nyomvonalak Andorra (general) (Andorra) -ben

58 nyomvonalak

(2)
Fénykép Montmalus through Pessons (2781m) Fénykép Pic de la Serrera (2913m) Fénykép Pal Pic del Cubil
  • Montmalus through Pessons (2781m)

8,62km
    707m
    Fénykép Montmalus through Pessons (2781m) Fénykép Montmalus through Pessons (2781m) Fénykép Montmalus through Pessons (2781m)

A variation of the tipical excursion to peak of Montmalus, lleaving from the parking place of Grau Roig we went up direction to the Lakes of Pessons, arriving at the first lake we went to the left bordering the lake dire...

View trail
  • Pic de la Serrera (2913m)

Túrasízés
    közel Els Plans (Andorra)
    11,17km
    1060m
    Fénykép Pic de la Serrera (2913m) Fénykép Pic de la Serrera (2913m) Fénykép Pic de la Serrera (2913m)

Leaving from the Coma the Ransol we went up with the skis until arriving all most until the Collada dels Meners, where the wind had taken away the snow. Walking up on foot nearly 100m where we put un the skis again until...

• Pal Pic del Cubil

7,09km
    583m
    Fénykép Pal Pic del Cubil Fénykép Pal Pic del Cubil Fénykép Pal Pic del Cubil

Una sortida rapida per pendre l'aire i disfrutar de la magnifica vista del Cubil. A fast excursion just to refresh the mind and enjoy the maginfic view from the Cubil.

• Montmalús per Pessons

8,83km
    663m
    Fénykép Montmalús per Pessons Fénykép Montmalús per Pessons Fénykép Montmalús per Pessons

Sortim del parking de Grau Roig i pujem un tram per pistes fins arribar al Llac dels Pessons. Passem per un bosc molt obert i pujem per la via clàssica fins fer cim. Baixem i cap a casa

• Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Outdoor Navigation Outdoor Navigation
  • Ransol- Pic de la Serrera

Túrasízés
    közel Els Plans (Andorra)
    11,17km
    1060m
    Fénykép Ransol- Pic de la Serrera Fénykép Ransol- Pic de la Serrera Fénykép Ransol- Pic de la Serrera

Sortim de Ransol. Després d'un tram suau pujem per una canal. Passada la Canal passem per una pala que surt al Coll de la Mina. D'allà prenem l'últim tram fins al cim. Baixem per sota la pala del cim en direcció al llac ...

• Bosc Comellada- Bosc Setúria

10,05km
    885m
    41| Rating 4.0
    Fénykép Bosc Comellada- Bosc Setúria Fénykép Bosc Comellada- Bosc Setúria Fénykép Bosc Comellada- Bosc Setúria

Ruta molt recomanable quan no hi ha neu suficient. Ja que tot i estar al voltant de pistes pots tenir la sensacióde no estar-ho. Pujem pel bosc al costat de la Comellada, pista que sol estar tancada si no hi ha neu. Un ...

Merci
    Oriol PV
  • Setúria- Bosc del Pic dels Llacs

8,29km
    724m
    Fénykép Setúria- Bosc del Pic dels Llacs Fénykép Setúria- Bosc del Pic dels Llacs Fénykép Setúria- Bosc del Pic dels Llacs

Sortim de l'estació d'esquí de Pal a la zona de Setúria. Baixem fins les bordes.Pujem bosc amunt fins que s'acaba. Podriem continuar fins el pic dels llacs però no hi ha prou neu i baixem per una vall amb un bosc molt ob...

View trail
  • közel La Costa (Andorra)
    13,14km
    1178m
    Fénykép La Serrera (2912m - 100 cims) - per - Ransol (And) Fénykép La Serrera (2912m - 100 cims) - per - Ransol (And) Fénykép La Serrera (2912m - 100 cims) - per - Ransol (And)

Sortida d'esqui de muntanya per la Vall de Ransol fins a cim de la Serrera (2912m) pujant per el torrent del Meners, Baixant per la Pala Principal del Serrera, i remontant de nou per la Collada de Meners per iniciar el d...

• Ransol-Coma de Varilles

8,83km
    847m
    Fénykép Ransol-Coma de Varilles Fénykép Ransol-Coma de Varilles Fénykép Ransol-Coma de Varilles

Sortim de Ransol. Prenem el pont per pujar pel bosc. Sortint del bosc trobem una magnífica obertura. Pujem suament fins fer cim per tornar a baixar.

• Pal, pel bosc al Cubill

5,18km
    495m

Passejada tranquila pel bosc a costat de la pista de La Comellada. Easy walk through the forest next to the slope of La Comellada.

• Pic de Montmalus 151108

7,60km
    708m

Un altre any hem pujat al Montmalus per la ruta clasica, la baixada l'hem fet més directe. Another year we went to Montmalus by the classic way, downwards we went more staight.

• Ribuls Montmalus

13,70km
    1083m
    31| Rating 4.67
    Fénykép Ribuls Montmalus Fénykép Ribuls Montmalus Fénykép Ribuls Montmalus

2009-03-21-cgp-xyyy-01

Hola Teresa He realizado tramos de esta ruta en verano y me parece espectacular. Ahora tengo intención de hacerla con e...
    F. Iniesta
    View trail
  • Canal del Pic de Carroi 2335m (AND)

közel Sispony (Andorra)
    7,55km
    884m
    Fénykép Canal del Pic de Carroi 2335m (AND) Fénykép Canal del Pic de Carroi 2335m (AND)

Sortida d'esqui de muntanya per la vall de muntaner, des de les ultimes cases del poble de Sispony fins al Pic de Carroi de 2335m, (lloc on hi ha els repetidors televisius d'Andorra) pujarem per la pista que porta a la b...

• Pal, el Cubil passant pel bosc

5,88km
    595m
    Fénykép Pal, el Cubil passant pel bosc Fénykép Pal, el Cubil passant pel bosc Fénykép Pal, el Cubil passant pel bosc

Començant l'excursió pel Telecadira del Cubil on tirem fins al llac artificial, a on es fiquem dins del bosc (Vam entrar una mica massa aviat al bosc peró valia la pena). Pujant amb molta tranquilitat per una capa d'uns ...

• Vall del riu- Estanyo-Montaup

Túrasízés
    közel Sant Joan de Caselles (Andorra)
    12,82km
    1177m
    Fénykép Vall del riu- Estanyo-Montaup Fénykép Vall del riu- Estanyo-Montaup Fénykép Vall del riu- Estanyo-Montaup

Facil y variada ascension algo larga y con unas vistas que valen la pena el esfuerzo. Bajada bonita cresteando y palas de montaup excelentes

• Grau Roig - Montamlús

7,21km
    634m
    Fénykép Grau Roig - Montamlús

Pujada típica de Grau Roig a Montmalús. Perfecta pel debutants com jo amb paisatges molt interessants. La baixada sempres és espectacular.

• Pic de la Pala de Jan

9,32km
    818m
    Fénykép Pic de la Pala de Jan Fénykép Pic de la Pala de Jan Fénykép Pic de la Pala de Jan

Una descoberta per la Vall de Ransol. Una travessia que omple les expectatives del mes entusiasta en aquesta activitat de muntanya.

View trail
  • Pic de la Coma de Senyac 2853m (and)

11,32km
    947m
    Fénykép Pic de la Coma de Senyac 2853m (and) Fénykép Pic de la Coma de Senyac 2853m (and) Fénykép Pic de la Coma de Senyac 2853m (and)

Sortida des de la Vall de Ransol direcció la Serrera, pujant per el torrent de Meners,fins a trobar el Circ de Meners on veurem el coll de Senyac i des d'aqui assolirem el cim de 2853m.

• Grau Roig -Pas de la Casa

10,04km
    923m

dia 5 de desembre 2007. Surtim des del parking de Grau Roig per anar al port d'on baixem al Pas per tornar a pujar per la Pista FIS.

• Grau Roig- La Rabassa

26,33km
    1577m

Ruta d'esquí de muntanya que passa per les zones Patrimoni de la Humanitat com és la Vall del Madriu i Pera-fita Claror.

• Montmalús pels Pessons

7,71km
    627m

Pujem pels Pessons cap al Pic de Montmalús. Una forta ventisca abans del cim s'ens clava com agulles a la cara, per la qual cosa només els valents acaben el centenar de metres que queden fins el cim. Baixem per trobar-no...

• Pal pel bosc de la Comella

5,38km
    474m

Pujem pel camí de la Comella i pel bosc fins el pic del Cubil per baixar després per la pista. És principi de temporada

Create your Trail Lists

Organize the trails you like in lists and share them with your friends.