Koordináták 4113

Uploaded 2014. január 3.

Recorded január 2014

közel Santa Maria de Besora, Catalunya (España)

En breu faré la redacció d'aquesta ruta que avui 3.01.2014 hem fet Jo i en Dani
Arquerons
Morro del Quer

2 hozzászólás

• Fénykép Randy_Olot

Randy_Olot 2014.01.13.

Bona nit company
    Conec part del recorregut (l'he fet alguna vegada amb la meva enduro) i voldria saber si es pot fer amb una trail gordeta... Super Tenere 750... amb sabates Metzeler Sahara3. M'agradaria portar a la jefa a les Baumes que he vist a les fotos.

V'sss

• Fénykép manpe30

manpe30 2014.01.14.

Bon día Randy
    La primera meitat del recorregut desde Sta.Maria fins a Vallfogona, no te la recomano. Hi ha una zona de fangueres molt fondes, y un tròs de terreny molt i molt pedregós.
    En canvi, la segona meitat desde Vallfogona sentit Sta.Maria, pensó que no tindràs gaire problema sempre que vagis amb pneumàtics de tacs. Hi han dos trams d'asfalt prou llargs d'uns 8 km casdascun, i la resta és per pista. Potser hi ha algún punt una mica feixuc per la teva moto, però crec que en general no tindràs cap problema. Tan sols per arribar a les Baumes, potser haureu de deixar la moto i baixar a peu uns 100m.
    Les Baumes, el Morro del Quer, l'Avinguda dels Faigs, etc, són una meravella, que no te la pots perdre.
    Segur que si la feu, i us pareu en aquests indrets que he esmentat (també están marcats com a Waypoints) gaudireu moltíssim.