Letöltés

Nehézségi szint

Nehéz

lefelé

• Fénykép Santes Creus - Poblet - Ruta del Cister (Etapa 1)

Idõ

egy óra 46 perc

Koordináták

2022. szeptember 8.

szeptember 2022

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Search by Passing Area Search by Passing Area

közel Santes Creus, Catalunya (España)

Ruta del Cister (etapa 1 ) - Ruta offRoad (80%) des de Santes Creus a Poblet, la he catalogat com a dificil perque he trobat alguns punts bastant tècnics i algun de picanto, i si la heu de fer amb una moto Maxitrail considereu-la com a dificil, si la feu amb una moto mes lleugera o amb bici seria de nivell moderat.
La ruta segueix el GR175 per una pista ampla i ben definida, fins a Figuerola el cami esta trencat en alguns trams, pero la part mes complicada esta en el tram de Figuerola fins a Prenafeta, alguns correcs i pedra solta, i la pronunciada baixada fins a Prenafeta. Des de Prenafeta seguim el GR175, en el meu recorregut m’he trobat un pas estret baixant a la Rasa de sant Miquel, i com anava sol no he volgut complicar-me la vida y m’he buscat un bypass, arribem a Montblanch i cap a l’Espluga de Francoli aquest tram esta en molt bon estat i invita a anar rapid,,, compta amb pasejants i ciclistes. He trigat casi 2h per fer aquest recorregut. Bona Ruta i espero els vostres comentaris V’ssssssss,,,, JM