judest15

Idõ  4 óra 36 perc

Koordináták 2131

Uploaded 2018. július 22.

Recorded július 2018

2,9
5,8

közel Setcases, Catalunya (España)

Avui he fet la 14a. TRAVESSA VALLER - NÚRIA
Caminada molt ben organitzada per la Fundació ONCOLLIGA GIRONA (Lliga Catalana d'Ajuda als Malalt de Càncer), Delegacions del Ripollès.
Amb autobús origen Ribes de Freser, Ripoll i Camprodon ens hi han portat fins a les pistes d'esquí de Vallter2000, on hem agafat el Telecadira que ens ha deixat en el Pla de Les Marmotes, lloc on hem començat la caminada, passant pel Coll de la Marrana, la Cabana de Tirapits, el Coll de Tirapits on hem aprofitat per esmorzar.
Hem continuat pel Coll de Carançà, des d'on es pot veure els preciosos llacs que hi han al costat francès, continuem pel Coll de Nou Creus, on comença la baixada fins a arribar al Santuari de Núria tot seguint el GR-11
Des de Núria amb el Telecadira hem pujat a l'Alberg del Pic de l'Àliga on hem dinat
Després de dinar hem baixat amb el cremallera fins a Ribes de Freser on hem agafat l'autobús per tornar a cada lloc d'origen.
Ruta pirinenca, amb moltes vistes precioses, amb unes bones pujades i baixades, on hem tingut de tot, nuvols, sol, boira, alguna gota, fred, calor, en resumen temperatura i climatologia típica de Muntanya.