Idõ  6 óra

Koordináták 1178

Uploaded 2018. január 27.

Recorded március 2016

2,9
5,9

közel Riglos, Aragón (España)

Presentació:
Espectacular i molt variat recorregut circular pels Mallos de Riglos, passant pel camí del cel de pujada i la part alts del Mallos i baixant pel camí de la Solana, passant pel refugi Roseta i pujant el cim de davant seu, seguint pel Collado de Sant Roman, el qual no coincideix on el marca el camí amb un indicador d'on esta senyalitzat als mapes del IGN, passarem també pel mirador del Mallo Colorado. De baixada farem un tram una mica llarg de pista tot i que força bonica al passar pel costat de les grans parets rogenques dels Mallos, passant per sota la Pared de los Buitres, al costat del barranc de la Mota i més endavant per sota l'Agulla Roja i el Mallo Colorado.

Paisatge espectacular!! Molt i molt recomanable.

Època:
Recorregut per fer preferentment fora del cor de l'estiu ja que anirem durant gran part del trajecte per zones altes i poc boscoses amb poca ombra i la zona és molt calorosa.

Dificultat:
Baixa. No hi ha passos complicats, però la pujada inicial es forta i en alguns punts caldrà posar les mans. També cal tenir en compte que si el terreny es humit rellisca força. Recorregut de 12 Km i 600 m. de desnviell pujat i baixat.

Altre informació:
Recoregut circular fent en sentit horari, que és l'aconsellable.

Trobarem marques i senyalització vertical.

Es considera que els recorregut penjats a Wikiloc són per seguir-los amb GPS, cosa que es recomana portar, ja que no es es pot garantir el seguiment del recorregut sense aquest aparell i passar-nos de llarg algun trencall. L'autor no es fa responsable del seguiment del recorregut només amb la descripció, que en cap cas és una guia de la ruta.

Accessos:
Sortida i arribada: Riglos. Hi arribem per la carretyera HU-310.
Coll. desviació a la dreta, camino del Cielo
Mirador
Aparcament

• Fénykép francincuentaycuatro

francincuentaycuatro 2018.09.20.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more