Idõ  3 óra 36 perc

Koordináták 1457

Uploaded 2018. július 18.

Recorded december 2017

3,0
6,1

közel La Barceloneta, Catalunya (España)

Des de Begues, a la pista una mica més amunt del Cementiri, m'enfilo directament cap al Puig Castellar, per corriols de senglars, en baixo pel vessant sud fins anar a trobar la pista principal i pujo també al Puig Moltó, retorno a la pista i la segueixo un tram fins el trencall que puja cap al Puig de la Creu, retorno a la pista i la segueixo fins la Creu de Coll Fitó, on agafo un corriol que passa pel Puig Verdaguer i segueix fins la pista que travessa la Serra de la Guàrdia. D'aquesta vaig primer cap a l'esquerra per anar a pujar a la cota Oriental i després retorno cap a l'altra costat per anar a passar per la cota Occidental. D'aquí baixo per un corriol fins el fondal i en segueixo un altre, paral·lel a la pista, fins Mas Grau (tristament abandonat) on torno a la pista principal. Segueixo ja tota l'estona aquesta pista, desviant-me només una mica per anar a l'Alzina de Puigmoltó, fins el cotxe.
Romok

BARRACA

Barraca de pedra seca
Park

COLUMPI

Curiós columpi penjat d'un arbre en mig del bosc.