Koordináták 587

Uploaded 2013. október 26.

Recorded október 2013

2,2
4,5

közel Mollet del Vallès, Catalunya (España)

LA TRAVESSA
Des de l'estació de la R3 (Adif) de Mollet-Santa Rosa coneixerem Gallecs, un espai que va costar dècades de lluita per conservar aquest espai rural sense urbanitzar a la vora d´una gran ciutat com Mollet i encerclat per d'altres com Parets del Vallès o Santa Perpètua de la Mogoda.

La Ruta dels Bandolers és una caminada que el mateix Consorci del Parc de l’Espai d’interès natural de Gallecs (òrgan de gestió del parc) ha creat per donar a conèixer l'espai (veure mapa). Evidentment nosaltres hem adaptat aquesta ruta per poder sortir des de l´estació de Mollet-Santa Rosa.

ELS TRENS
-Estació de sortida/arribada: Mollet Santa Rosa. Estació de la R3. Disposa d'edifici de viatgers amb bar.

Podeu consultar aquí els HORARIS DE RODALIES DE CATALUNYA.

Estació en remodelació.

2 hozzászólás

• Fénykép enricòdena

enricòdena 2018.11.07.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

Hem reunit el grup d'excursionistes a l'estació de Mollet-Sant Fost perquè venia gent de Barcelona i de Sant Cugat. Allí hem pujat al bus L-1 que ens portava a l'estació de Santa Rosa, però no hem baixat fins la parada de l'hospital per evitar fer el tros urbà. Després de l'ermita de Santa Maria de Gallecs hem anat fins el mirador per esmorzar. Hem fet la tornada seguint el track fins a trobar la parada del L-1 de Can Borrell per tornar a l'estació de França.

• Fénykép Senderisme en tren

Senderisme en tren 2018.11.08.

Hola enricòdena,

Gràcies pel comentari i per seguir-nos a l'hora de planificar la vostra sortida.