Letöltés

2022. április 12.

április 2022

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Live Tracking Live Tracking

közel Alfara de Carles, Catalunya (España)

Comencem la caminada a la carretera del Port, on hi ha la desviació cap al refugi guardat del Mont Caro, que visitem i anant pel GR-7, tornem a la carretera que seguim una estona i des d'on ja veiem el cim del Mont Caro, mentre passem per un tram amb cases i un restaurant, fins arribar al coll de la Carrasqueta, on deixem la carretera per pujar per un corriol que s'enfila dret pel mig de pins fins arribar al coll de Pallers, on ja comencem a tenir unes vistes impressionats sobre el Delta de l’Ebre.
Continuem a l’esquerra deixant el GR-7 i seguint unes marques vermelles que ens acompanyaran durant tot el recorregut, anem pujant ja més suaument pel mig de roques calcàries i matolls baixos (amb trams més o menys amples que van carenant, però que no tenen cap complicació ni perill), passant per les roques de la Gronsa i Moleta Rodona i els plans de Moleta Rodona, des d’on ja veiem el nostre objectiu, en el que hi destaquen unes lletges antenes.
La baixada, la fem seguint el camí marcat amb senyals vermells i que va creuant la carretera fent una bona drecera i passant pel coll del Vicari, amb poca estona arribem a la carretera del fons de la vall, on tombem a l’esquerra i amb poc més d’un quilòmetre arribem al punt d’inici d’aquesta espectacular caminada.
Un total de uns 8 Km. i uns 500 metres de desnivell.
Salut i bones caminacdes.
Picnic

01 Inici Final restaurant Pous de la Neu

• Fénykép 01 Inici Final restaurant Pous de la Neu
Menedékház

02 Refugi del Mont Caro (UEC)

• Fénykép 02 Refugi del Mont Caro (UEC)
Picnic

Csúcs

13 Mont Caro

• Fénykép 13 Mont Caro
El Caro és un cim del massís dels Ports de Tortosa-Beseit situat al Baix Ebre, al municipi de Roquetes, dins del Parc Natural dels Ports. És el punt més alt d'aquest massís i, alhora, el més alt de les Terres de l'Ebre. Té el vèrtex geodèsic número 245154001. Aquest cim és inclòs en la Llista dels 100 cims de la FEEC.