4,3
8,7

közel Agramunt, Catalunya (España)

Recorregut circular per la zona nord del municipi d'Agramunt, en el que sortint del mateix Agramunt i seguint durant una bona estona el GR-3, a) s’arriba fins a Rocabertí de Sant Salvador -petit llogaret format per un nucli de 4 o 5 cases, avui abandonat-; b) es continua cap a La Donzell d'Urgell -poble que encara conserva un cert caràcter medieval, tancat i reclòs, format per un conjunt de petites places i carrerons amb passos coberts i sorprenents racons -; c) es visiten també les ruïnes del que fou el monestir-santuari de la Mare de Déu de Gorga (terme de Preixens); i tot seguit, d) s’arriba a Mafet -poble construït damunt un petit tossal a tocar del canal d'Urgell, que estigué emmurallat i en el que hi destaca el casalot de Cal Benet el Segarrenc-.
Finalment, seguint el canal d'Urgell, es torna altra vegada cap a Agramunt.
................................................................
Si desitgeu veure algunes imatges de la sortida, solament heu de clicar en l'enllaç de sota...

Església de Sant Salvador

Rocabertí de Sant Salvador

Ermita de Sant Roc

La Donzell d'Urgell/Monument a la dona

Església de Sant Pere

La Donzell d'Urgell

Cruïlla/Seguir a la dreta

Mare de Déu de Gorga

Deixar camí/Seguir a la dreta