3,9
7,9

közel Ainet de Besan, Catalunya (España)

Des d''Ainet de Besan, Vall Ferrera, pujem per sender fressat i senyalitzat pel Barranc d'Eixerto fins les bordes del mateix nom, on n'hi ha una que fa de refugi, encara que no vam poder obrir la porta... Després seguim per senderó a l'oest, que en algún punt es perd fins el Coll d'Eixerto. Un flaqueig fàcil i paisatgístic ens deixa al Pla de Nequa. Tornem primerament pel Barranc de Fontllonga sense camí definit. És quan arribem a la borda Arnau que ja trobem un camí més definit. Més endavant ja dins el Barranc de Besam el camí segueix el rierol oferit-nos raconades molt maques. Visitem el poble quasi abandonat de Besan. Tornem al camí baixant fins la borda Felip a peu de carretera. Val a dir que hem trobat veritables obstacles en dues portes del bestiar...poca cosideració pels caminadors. Un cop a la carretera cerquem el pont per travessar el Noguera de Vallferrera i prenem el camí senyalitzat paral.lel a aquest riu que ens torna fins Ainet de Besan.