Letöltés

Koordináták

2021. augusztus 21.

augusztus 2021

közel Valcebollère, Occitanie (France)

Ascensió Puigmal. 2910 m.

Ruta circular amb sortida i arribada a l'estació d'Esquí de Puigmal (Err), actualment en desús.
Cerdanya Francesa.

Es deixa vehicle a la part alta estació, on hi ha un pàrquing. No es pot continuar més endavant amb el cotxe.

Es segueix en camí, ben marcat, ascendent el curs de la ribera d'Err, fins arribar a la tartera on s'assoleix la cresta. Allà tombem cap a l'esquerra i es segueixen els pics del Puigmal del Segre, Petit Puigmal del Segre.

En breu s'assoleix el Puigmal o Puigmal d'Err on es poden divisar excel.lents vistes.

De baixada es segueix un camí diferent direcció els telecadires de l'antiga estació esquí. Un troç abans es trenca cap a la dreta direcció on hi ha un camí marcat i es realitza el descens. En tot moment es divisa el pàrquing. No hi ha pèrdua.

La ruta es pot fer en ambdós sentits marxa.

Ruta apte i no tècnica. Ideal per amants muntanya i per anar-hi amb nens.

Com sempre respecte a la muntanya

Ruta fàcil de seguir i amb molt bones vistes de Montserrat, Montseny, Pedraforca, El Carlit, Núria. .. (si el dia acompanya)