erill

Idõ  5 óra 46 perc

Koordináták 4691

Uploaded 2020. október 25.

Recorded október 2020

5,4

közel Balsareny, Catalunya (España)

Caminada circular amb sortida des del centre de Balsareny, en la que hem anat passant successivament pel Castellot de la Serra del Maurici, el Turó de la Torre o de Castellnou (cim inclòs a la llista dels 100 cims de la FEEC), el poble de Castellnou de Bages i un bon tram de la Séquia de Manresa, sempre per camins amples i sense cap tipus de complicació.

A ressaltar les bones vistes que hem pogut gaudir sobre el Pre-Pirineu amb la Serra del Verd, Ensija, Catllaràs, Rasos de Peguera, part del Pedraforca, Tosa d'Alp i Penyes Altes, etc. mentre que cap al sud podem veure els massissos de Montserrat i la Mola amb bona part de la comarca del Bages als nostres peus.

Durant tot el recorregut (sobretot a la baixada) hem gaudit del colors de tardor que ens han ofert els arbres caducifolis, entre els que destaquen, els roures, plàtans, heures, pollancres, trèmols, ametllers, etc.